HTML

WebCamChat

Lehet e otthonról interneten valóban pénzt keresni? Több oldalas marketing maszlag nélkül közlöm: Igen. Mi kell hozzá? Webkamera, egy adag exchibionizmus, jókedv és nem utolsó sorban türelem.

Friss topikok

2010.01.09. 16:10 Lizz Scott

Egy nő aki 18 dollárt fizetett, hogy meghallgassam

Mi mindenért képesek fizetni az emberek, néha még mindig meglepődöm. Tegnap az a nemeztközi cég oldalán az érett nők részlegbe beléptem, hogy a napi előirányzott keresetemet összegyűjtsem. Nem sokat kellett várnom a látogatóra, aki privát műsorba hívott, lassan elkezdtem vetkőzni, ő közben megkérdezte van e kedvem játszani, írtam persze természetesen, de ő azt válszolta, á talán majd máskor, és elment de legalább ott hagyott közel két dolcsit. Vissza mentem ingyensbe és láttam, hogy belépett. Megkérdeztem miért ment el, mi volt a gond. Azt mondta semmi, van e mikrofonom, írtam neki sajnos nincs (nem volt kedvem beszélgetni) azt írta nem baj, és vissza hívott privát chatbe. Ahol elkezdett mesélni, nem volt rá szükség, hogy bármit is csináljak. Csak figyelnem kellett a beszélgetés nagyjából így nézett ki: (V: vendég)

V - van gyereked?

-nincs, neked van?

V- igen van egy 18 éves lányom.

- húha, akkor mostanság nehéz dolgod lehet, nehogy rossz társaságba keveredjen.

V- igen az, egy nap arra mentem haza, hogy hallom hangosan sír.....

nem írom le részletesen a beszélgetést, de a lényege az volt, hogy egy néger pasi igyekezett nagyon közelről ismerkedni a lányával, és hogy őt ez mennyire felizgatta, mert a négernek olyan méretes szerszáma volt, amilyet még soha soha nem látott. Ezt 24 percben mesélte el és fizetett érte 18 dollárt. Összesen az előző belépésével 20-t.

Próbáld ki te is magad:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://webcamchat.blog.hu/api/trackback/id/tr641659269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása